Ponnyköp och träning!

Avslöjade lite utav ponnyn jag va med och provade igår och den flyttade under dagen hem till dem, så önskar dem all lycka tillsammans med sin nya super fina ponny! :) Ska installera ett program på denna dator sen kmr lite filmer på den! :)

Åkte ju som sagt på dressyrträning idag oxå! Kan börja med att den röda va på dåligt humör vid lastningen och orsakade skador på min hand när han slet sig loss höhö.. Ena pekfingret har jag svårt att röra på och är väldigt ömt och svullet, men jaa han är inte min röda för inget!

Lektionen gick överlag väldigt bra, tyckte han misskötte sig lite i olika övningar, men med tanke på hur han betet sig i veckan så gick det långt över förväntat! Vi jobbade på mycket lösgörande övningar och få han lossna i höger sida sen även få han att stärka sig i bålpartiet, duktig hezt!

Nu laddar vi för morgondages äventyr i våran första fälttävlan! :)



Skiiiit hezten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0