Spännande flygtur.

Haha ja själva resan från sverige till hotellet i Portugal vart ju minst sagt väldigt spännande. Först vart vi försenade från Sverige pga åskväder vid bryssel så vi inte fick lyfta pga det var för tätt.. När vi sedan kom iväg och fram till bryssel va det lite transfer tid tills nästa plan skulle gå som även det vart försenat, väl framme i Portugal så hade vi bokat en hyrbil som vi hämta ut sen började äventyret. Det går inte att nämna i ord hur vi har yrat omkring, med en karta som Ricardo gjort med helens detaljet på, jag tror vi körde av fel avfart att vi kom av längre bort än vad vi skulle göra så vi kom helt galet. Efter att åkt kanske i 1½h så stannade vi och pratade med 2snygga killar och en gubbe som sedan guidades oss så vi skulle komma på rätt väg, när vi stod och pratade kom en polis och va väldigt fundersam och hela detta party slutade med att vi fick Polis eskort till hotellet haha! Resan började ju otroligt spännande iaf, eller? Nu blire sova sen ladda för första lektionen imorgonbitti! :)

Kommentarer
Postat av: Helen Edwards Lutsch

Du glömmer nämna att vi hade kontakt i omgångar under denne il färd, då jag försökte får er på rätt väg mitt i natten sittande här hemma i Sverige - senaste kontakt var vid 03-tiden Svenskt tid då du fick anvisningar för hur du skulle göra på morgon! Men jag vet att allt det här var värt mödan - och Portugiser är ett vänligt folk, eller hur?!

2012-05-03 @ 17:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0